Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 29 Oct 2024 10:41:31 +0200

Tere!

Rae Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2311271/08645 
aadressile Harju maakond, Rae vald, Soodevahe küla, Suur-Sõjamäe tn 41, 
Harju maakond, Rae vald, Soodevahe küla, Suur-Sõjamäe tn 41 (Veeremidepoo, 
Päikeseelektrijaam 300 kW) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Vastavalt ehitusseadustiku § 42 lõike 7 punkti 1 
kohaselt.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27157360>  (menetlus nr: 
365616), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 08.11.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Rae Vallavalitsus) või menetleja (INGA KURGPÕLD) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister